Omega3 Hälsoprodukter för hela familjen

Öppet för beställning dygnet runt, året runt.
Klicka på bilderna för storlek och mer information om produkterna.

Välkommen med frågor via formuläret om du vill ha tips och råd hur du bäst använder produkterna.

Om du saknar mailsvar på din beställning kan det bero på att den hamnar i skräpposten. Titta i skräpboxen och markera den som OK, så kommer de fortsättningsvis direkt i inkorgen.

VIKTIGT Kontrollera att mail och personnummer är korrekta. Kontakta oss via formuläret om du inte får en orderbekräftelse direkt på skärmen och via mail när du har beställt.

Ditt meddelande har skickats
Ett fel uppstod, meddelandet skickades inte.

TIPS OCH VANLIGA FEL

Hur gör jag för att beställa?

Välj rubriken, ex.v. kosttillskott, klicka på "visa" under produktbilden.
1. Välj sedan storlek genom att klicka på nedåtpilen. "v"
2. Lägg i varukorgen och gå till kassan.
3. Välj fraktfritt inom Sverige genom att klicka i runda ringen, som då ska bli svart.
4. Välj betalsätt, faktura eller förskottsbetalning genom din internetbank, klicka i ringen för rätt alternativ.

Skriv in dina personliga uppgifter Bekräfta sedan köp och du ska få en bekräftelse direkt på skärmen och till din angivna mail adress om orden är komplett ifylld.

Kan jag beställa till alla länder? Ja, skriv land i meddelande rutan.

Annan leveransadress?

Hur gör jag för att skicka till en annan adress?
Gör din beställning som vanligt och välj sedan annan leveransadress.

Demo Webshop

Ta bort artikel?

Gå till kassan, klicka längst ut till höger på X för att ta bort en artikel.

Vill du öka eller minska antalet på en produkt i kassan, klicka på + eller - tecknet.

Har min beställning gått fram?

Fick du någon orderbekräftelse direkt på skärmen och sedan via mail?

Om inte, Då har du troligtvis missat att klicka i någon ruta på betal och fraktsätt.

Prova igen och hör av dig igen om du inte får en bekräftelse direkt.