Bravara Sverige

Använd vårt kontakt formulär för svar via mail.

Om du saknar mailsvar på din beställning kan det bero på att den hamnar i skräpposten. Titta i skräpboxen och markera den som OK, så kommer de fortsättningsvis direkt i inkorgen.









Ditt meddelande har skickats
Ett fel uppstod, meddelandet skickades inte.

EKOLOGISKA HÄLSOPRODUKTER FÖR HELA FAMILJEN!

Omega3 Hälsoprodukter för hela familjen

Öppet för beställning dygnet runt, året runt.
Klicka på bilderna för storlek och mer information om produkterna.

VILL DU BETALA MED KORT hänvisar vi till vår EU-Butik, texten är på engelska och betalning sker i Euro, €.
New online store! Bravara.eu
For payment in Euros, €.

LÄS VÅRA HÄLSOTIPS OCH RAPPORTER FRÅN AKTUELL FORSKNING

Du tjänar lite extra på att förskottsbetala.
Kostnaderna för hantering av fakturor har ökat i flera år och i stället för att lägga det på ett högre pris, så tar vi ut en liten avgift för de som väljer faktura.

Välkommen med frågor via formuläret om du vill ha tips och råd hur du bäst använder produkterna.

ÅTERFÖRSÄLJARE SÖKES
Skriv i kontaktformuläret och berätta om dig själv och dina planer.

Support

Bilagan är märkt "Faktura", jag har förskottsbetalt?

Förstår att det kan vara vilseledande, men en faktura kan registreras både som obetald och som kvitto när den är betald. Se uppe till höger i bifogad Pdf-fil så står det KVITTO. 

Hur gör jag för att beställa?

Välj rubriken, ex.v. kosttillskott, klicka på "visa" under produktbilden.
1. Välj sedan storlek genom att klicka på nedåtpilen. "v"
2. Lägg i varukorgen och gå till kassan.
3. Välj fraktfritt inom Sverige genom att klicka i runda ringen, som då ska bli svart.
4. Välj betalsätt, faktura eller förskottsbetalning genom din internetbank, klicka i ringen för rätt alternativ.

Skriv in dina personliga uppgifter Bekräfta sedan köp och du ska få en bekräftelse direkt på skärmen och till din angivna mail adress om orden är komplett ifylld.

Kan jag beställa till alla länder? Ja, skriv land i meddelande rutan.

Demo Webshop

VIKTIGT Kontrollera att mail och personnummer är korrekta. Kontakta oss via formuläret om du inte får en orderbekräftelse direkt på skärmen och via mail när du har beställt.

Personnummer är en offentlig handling som vi behöver från alla kunder som vill betala bifogad fatura i efterskott inom 20 dagar.

Ta bort artikel?

Gå till kassan, klicka längst ut till höger på X för att ta bort en artikel.

Vill du öka eller minska antalet på en produkt i kassan, klicka på + eller - tecknet.

Betala via Internetbank eller Plusgiro

Logga in på din egen Internetbank och betala som vanligt enligt det information som du får upp på skärmen eller som automat mail när du gjort din beställning. Ange beställnings nr på inbetalningen.
Om du inte ser någon mail ligger den troligtvis i skräplådan tills du godkänt den.

Annan leveransadress?

Hur gör jag för att skicka till en annan adress?
Gör din beställning som vanligt och välj sedan annan leveransadress.

Har min beställning gått fram?

Fick du någon orderbekräftelse direkt på skärmen och sedan via mail?

Om inte, Då har du troligtvis missat att klicka i någon ruta på betal och fraktsätt.

Prova igen och hör av dig igen om du inte får en bekräftelse direkt.

Du tjänar lite extra på att förskottsbetala.
Kostnaderna för hantering av fakturor har ökat i flera år och i stället för att lägga det på ett högre pris, så tar vi ut en liten avgift för de som väljer faktura.

Välkommen med frågor via formuläret om du vill ha tips och råd hur du bäst använder produkterna.